Fredags shopping!

Stack och tränade med Ullis♥ och Lisa♥ i fredags. Vi körde Elisabeths♥ muskel pass. Fy faan vilket bra pass! Vi körde igenom hela kroppen. Vi använde oss av stepbrädan, gummisnodd, hantlar och matta. Ingen vilpaus här inte.. Utan en timme hård och intensiv träning. Idag kan jag inte röra benen :) Alla som vill prova och se ifall dom är starka och uthålliga är välkomna till muskelpasset på SATSgloben på fredagar kl.12.00. Vilken energi jag fick av det passet, whiiii!!!!!!!!

Efter passet tog jag och Ullis för första gången det lugnt.. Vi duschade och gjorde iordning oss för att sedan gå och ta en lunch i globen shoppingcenter. Tiden bara sprang förbi och helt plötsligt så var klockan strax efter tre och Ullis var tvungen att åka till jobbet.
Jag tog en sväng i affärerna och detta blev mina inköp:

Mössa och halsduk ifrån ESPRIT, fanns på rea endast 99:-/st

Trosor ifrån Lindex 50:-

Min mascara är slut så nu ska jag prova denna...

Man måste verkligen tänka på att byta ut sina foundationtussar ofta. Såg dessa godingar som var snygga också!

Jag ÄLSKAR glitter av alla dess slag. Så nu hittade jag ett solpuder ifrån H&M 70:- som det var skimmer i. Du kan ha det över hela kroppen. Fatta när man lite solbrun och ha det skimmret på armarna och benen♥ Sen så ska jag prova mineralpuder för första gången. Det pratas ju så himla mycket om att det ska va bra så nu blir det upp till bevis. Och en ny borste, den gamla är sååå äcklig. Vill inte ens tänka på hur mycket bakterier som finns där i.. :(

Köpte tablettaskar 3för10:- Det var år sen sist. Det är så bra mängd i en ask. Perfekt när jag ska dra ner på snask!

Jag och min baby tycker om att ha provsmakning. Så idag blir det olika energidrycker som vi ska testa. Smarrismarr♥

Min bebis hoppas på att jag handlat något till honom♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0