Fy faan vad hemskt!

Jag har precis läst igenom en blogg som heter Singelpappan.
Han berättar om sitt liv som ensamstående pappa. Han var gift och hade två barn. På vägen hem ifrån en familjemiddag så kraschar deras bil in i ett träd och slår i bränsletanken. Bilen fattar eld...
Tragiskt nog får han endast ut äldsta dottern, hans fru och 14 dagar gamla bebis brinner inne.
När jag läser detta så dunkar mitt hjärta hårt och pulsen är hög, tårarna strömmar ner från mina kinder. Han är stark som fortfarande kämpar! Man värdesätter sitt eget liv på ett helt annat sätt när man läser detta. Det är så bra att få upp ögonen ibland. Varför ska vi behöva utsätta oss eller att det händer något tragiskt innan vi vaknar och är rädda om varandra. Vi har faktiskt bara ETT liv, det är HÄR och NU. Det är DINA dagar och DINA år som går i DITT liv. Se till att ALLTID njuta och lev det liv DU vill♥
Det är lätt att påverka andra och säga och motivera det är en annan sak att själv göra det♥
För att läsa om hans liv gå in HÄR!

Puss♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0