Godmorgon fredag!

Godmorgon HÄRLIGA fredag :) Åhhh som jag har längtat till denna helg. Det har varit en kanontuff vecka med en massa jobb. Sista jobbdagen idag sen helg! Ska strax ut med Isak på en kortispromenad innan jag hoppar på bussen till jobbet. Börjar 06.15 och slutar 13 whiii.

Har inga speciella planer idag, det brukar vara att städa men det gjorde jag igår, känns skönt! Det blir nog att storhandla och sen ta en välbehövd långsväng med Isak♥ Man måste ju inte ha planer jämnt... Jag vet att dagen kommer att fyllas med saker att göra, VAD är bara frågan.

Nej nu måste jag kila, har mycket idag på jobbet. Jag ska börja med att inventera och skicka iväg den till huvudkontoret :)

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0