Godmorgon Söndag!

När jag är ute och går med Isak själv så bukar jag passa på att ringa till mina vänner och föräldrar, tycker det är ett bra tillfälle.
Så imorse blev det till mina päron! Dom är för tillfället och hälsar på ena min bror i Malmö.
Mamma skrattar i telefonen och förklarar att dom igår hade spelat min brors spel där man kan vara ett band. Så Markus(min bror) hade spelat gitarr, pappa bas och mamma hade sjungit. Dom hade spelat till efter midnatt.
Jag får upp en väldigt rolig bild där jag ser min familj stå i Markus vardagsrum och leka bandmedlemmar, hahahaha :)
Fast jag är stolt och glad över att dom bjuder på sig själva!!!

Johan sussar gott i sängen då han har jobbat natt! Igår hade han fått låna grannen Stefans bil då våran vägra starta IGEN, vad är problemet?! Verkligen tur att vi har så bra grannar♥

Det måste diskas och städas här hemma idag, orkade inte göra det igår... Men jag får vänta tills min baby har vaknat. Så det blir nog till att ligga och slappa framför tvn ett tag nu. Har faktiskt inte gjort det på länge så det är jag värd.

Jag kom bara och tänka på söta Greta.. Här myser hon i mitt knä♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0