Godmorgon underbara fredag!

Härligt med fredag! Jag är LEDIG idag, lördag och söndag = lyx!!!
Har precis kommit in ifrån min morgonpromenad med Isak och ska nu till att äta frukost. Slängde ihop en proteinsmoothie och en knäckemacka, perfekt att få i sig eftersom jag ska träna snart.
Efter passet ska jag och Ullis ta en liten lätt lunch och gå och strosa lite i affärerna vid globen shoppingcenter. Ska bli riktigt trevligt :)
Vi ska på en till visning på söndag, den här lghten som vi hittat nu är faktiskt riktigt ok. Måste isåfall lägga in nytt golv i vardagsrum och självklart måla om några väggar så man får sin egen känsla och stämning. Ska bli spännande och se hur den ser ut i verkligheten :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Benita

Hehe ja man gör ju de ;p

2009-01-30 @ 14:46:25
URL: http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0