Hinner inte...

Ojojoj varför har inte dygnet mer timmar ibland...

I måndags och tisdags jobbade jag hela dagarna... Hann bara snabbt komma hem och krypa till sängs :(
Nu är jag tillbaka igen på jobbet. Ganska pigg faktiskt!
Tränade SatsPowerPuls i måndags på innan jobbet och igår blev det en timme med min PT. Jag har sååån jäkla träningsvärk idag :) Jag gillar träningsvärk♥ Då vet jag att jag tagit ut mig max och att jag gjort npgot bra. Det ska ju kännas annars har jag inte kämpat tillräckligt. Varför annars träna?!
Idag ska jag försöka mig på spinning vid lunchen. Ska se till att någon kan byta mig bara :)

Vi ska på lghts visning nu på söndag, spännande! Vi har aldrig varit på det förut.. 
Vi har redan inrett lghten och bestämt vart möblerna ska stå hahaha :) Hoppas ingen annan vill ha den, troligt NOT!!! 
Man lär sig nått på varje visning och blir det inte denna så var det inte meningen.

Pöss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0