Konstig känsla...

Har en sån där konstig känsla i kroppen.
Kan ha att göra med att det  var en piss dag igår på jobbet. Började bra men avslutades dåligt..hmmm! Det ENDA igår som var positivt var när jag tränade med min PT, fy fann va bra du får mig att må Nicklas fast jag håller på att avlida när vi kör..hahaha :)
Jag har en sån där känsla då jag inte riktigt vet om jag är arg, ledsen, upprörd, beviken, glad. Det bubblar konstigt och jag känner att det är mycket tankar på gång. Dags att ringa söta pappa och mamma♥
Jaja bara att hämta andan och ta nya tag!

Kom hem igår sent efter att ha stängt centret. Kollade lite lägenheter samtidigt som jag åt världens godaste bröd! Fick nämligen bullar och färskt bröd av en medlem :) Sen kom min baby hem och då kunde man avreagera sig lite genom att få stöd, välbehövligt ibland♥

Sen var det dags att krypa ner och sussa för klockan ringde 04.45... Somnade 00.45 vaknade 02.30 somnade om för att sedan vakna 04.45 så just nu är jag VÄLDIGT trött!!! Skönt att sluta tidigt :)
Ska direkt hem för att gå en härlig långtur i skogen, det behöver jag. Sen kommer jag nog däcka i soffan lite skönt.

Puss så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0