Körslaget ikväll!

Jag har precis fått 4st biljetter till körslaget ikväll!
Det var ingen som ville ha dom på jobbet och de som ville kunde ej denna tid och med så kort varsel.. Så jag fick dom! Fast om jag ska vara ärlig så försökte jag också hjälpa till och se ifall nån ville eller kunde ta dom men så blev icke fallet. Så här sitter jag nu hemma med 4st Körslaget biljetter och vänatr på att klockan ska bli 17.30 för då åker jag och mina söta grannar iväg för att se programmet :) Jag ringde och frågade dom ifall dom ville följa med, de har hjälpt oss så himla mycket så nått vill man ju ge tillbaka! De blev superglada över min förfrågan så nu måste nog jag tagga till mig lite så jag hamnar på deras nivå :) Anna hade tom kollat upp på nätet vilka låtar de kommer sjunga (kan man se det på nätet hmm..) Hahahaha hon är för söt♥

Jag har precis duschat och haft en massa produkter i håret. Maria har ju gett mig så många bra saker men för mig är det ju en helt annan värld och jag vet inte riktigt hur jag ska göra med alla dessa produkter. Men det blir nog bra.. Synd att du inte var här och kunde hjälpa mig nu sötis♥
Du är ju såååå duktig på sånt här!!!



Titta ikväll och se ifall ni ser oss :)
Jag är ledsen Annapanna men jag hade ingen mer bild på er tillsammans så det fick bli den då du blundar men du är lika snygg för det♥

Bilder ifrån våran kryssning :)



Kommentarer
Postat av: annapanna

hahah..fy f-n vad snygg man kan vara då....nä nu måste det tas mer kort märker jag. TACK för en kulig kväll på körslaget dessutom även om min urinblåsa var som ett stort strutsägg till slut ..men löste sig snabbt hemma!!!KRAAAAM

2009-01-17 @ 23:09:58
Postat av: Linnsan

hahahahaha jag var lika kissnödig jag! Blev toan direkt sen var det bara att ta hunden efter det :)

2009-01-18 @ 00:02:57
URL: http://linnisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0