Korv på Statoil

Jag och baby bestämde oss för att åka en sväng på vår enda lediga dag. Vi åkte ut till Tyresö Kyrka för att gå runt i naturreservatet och självklart tog vi med oss Isak!
Vi hade bara ätit frukost innan vi åkte så vi stannade till på Statoil för att köpa en varsin korv, snabbt och enkelt! Jag beställde en vanlig grillkorv och en med ost/bacon smak.
Jag betalade och gick bort för att hämta mina korvar. Hon hade gjort iordning dom och lagt dom brevid varandra. Vilken korv är med smak frågade jag eftersom dom såg exakt likadana ut!
Hmmm..den till vänster tror jag.. TROR?! Fatta om jag varit allergisk mot bacon (kan man vara det förresten).
Med mycke om och men så löste vi det.. Detta var ju ingen stor grej men jag var hungrig och sur och ville ha min korv!
Under tiden som hon var otrevlig och inte kunde säga vilken som var vilken hann jag tänka en väldig massa konstiga saker..
Jag har ju väldigt lätt för att tycka synd om folk och jag tror att dom flesta mår dåligt fast dom inte alls mår dåligt! Kassörskan var nämligen jävligt överviktig (hon kan ju ha varit gravid men det tror jag ej, och hade hon varit det så stackars henne när hon ska gå ner alla dessa kilo..) jaja åter till min tankeverksamhet. Då tänkte jag att det såklart inte spelar henne någon roll med smak för hon skulle väl vilja trycka i sig båda två! Undra om hon känner sig lycklig när hon sitter därhemma framför tvn en fredag och tittar på Let`s Dance och trycker i sig 3påsar chips, 3LCocaCola, 10Chokladkakor och lite kakor på det. Kan inte tro det men visst vissa vill ju vara stora och trivs med det så varför inte!
Hmmm..kostigt att jag hann tänka allt det där på några sekunder..


Kommentarer
Postat av: Anonym

det där var ju inte så värst snällt tänkt..... men bra blogg för övrigt!!

2009-01-11 @ 21:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0