Läppglans!

Hej!

Jag får frågor om vad jag använder på mina läppar! Jag har skrivit om det för inte alls sålängesedan men självklart skriver jag det igen!

Jag lägger ALLTID lite puder på läpparna innan och även en tunn fin linje av en läppenna. Sen växlar jag självklart mellan olika läppglans och färger. Men jag använder endast läppglans av märkena Dior och Viva La Diva. Har precis fått ett läppstift från min vän Mria av märket TIGI. Det är lätt rosa och över den så tar jag Viva La Divas genomskinliga läppglans, den har lite skimmer i sig så att läpparna får en fin yta och skimmrar lite lätt. Jag har även Viva La Divas rosa läppglans, den är KANONBRA. Den gör läpparna riktigt glansiga!!! Av märket Dior så har jag en massa olika färger. Jag tar gärna en av Diors färger och sen Viva La Divas genomskinliga igen över. Tycker att man får fram fyllighet och glans när man blandar♥

Finns även i tubförpackningar!

Mitt nya läppstift ifrån TIGI.

Jag fick detta läppglans från Dior av min mamma. Jag ÄLSKAR förpackningen men är inte nöjd med läppglansen. Den är alldeles för kletig men den skimmrar fint. Köp tubförpackningarna från Dior, mycket bättre!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0