Lght...

Jaha då blev det pizza ialf... Vi ville äta olika saker så resultatet blev pizza... Jaja jag får helt enkelt vara strikt med kosten i veckan. Nån svullar dag får jag ju ha!

Jag och baby brukar ofta titta på lghter och hus på nätet. Det är bra att hålla sig lite uppdaterad om hur läget är..
Jag tycker även att det är intressant att se hur folk bor. Nu har vi hittat 3st lghter som vi gärna skulle vilja ha. Men det var bara pengarna som fattas :( Men vi vill inte ifrån våra fina grannar♥ Jag och baby kan drömma oss in ibland i lghterna och tro att vi ska bo där. Då kan vi sitta och titta på bilderna på lghten och börja planer hur vi skulle möblera. det kan tillochmed gå så långt att vi börjar tjaffsa om hur vi ska ha det. Idag börja vi nästan bråka om en färg på tapeten hahaha :)

Sitter just nu och tittar på ett program som handlar om några amerikaner som ska vara med i ett japanskt tvprogram, helt sjukt konstigt men jäkligt roligt!

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0