Liw och Greta kommer :)

Snart kommer Liw och söta Greta hem till oss.
Har varit och handlat mat, städat hela lghten och solat för en gångs skull. Hade en underbar god kräm som doftar gott på mig när jag låg i värman. Fick den av söta Ullis♥! Så nu sitter jag här osminkad och i mys kläder och väntar på godingarna. Antingen blir det god mysmat och film eller så ska vi gå ut och partaja på Tjili idag, hmm.. Jag skriver sedan så får ni se vad det blir..

Sitter och bläddrar i denna bok som jag fick av söta mamma och pappa♥
När väl den dagen kommer så vet jag att mina vänner kommer göra allt för mig :) För jag har världens bästa♥


Kommentarer
Postat av: Benita

Ja fan dra till Tjili :p skit bra =)Så kan vi visa vad 11:an går för ;)

2009-01-31 @ 17:15:36
URL: http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0