Lördag morgon...

Vaknade av mig själv vid 08 och märkte att min baby inte låg brevid mig, han skulle varit hemma vid 07. Jag blir såklart jätteorolig och ringer, inget svar.. Efter 20min ringer han upp och säger att han är på väg hem och att han har fått jobba över pga en mordbrand och tyvärr så hittade dom en människa där inne som avlidit. Fy faan vad jobbigt att behöva se...
Sen somnade jag om i 15min och vaknde denna gång av en hund som står och piper och vill ut! Lena på jobbet berättade att hennes hund kunde ligga inne till 11-12 om dagarna, den ville inte ut. I wish :)
Så ut med hund och sen äta lite gröt till frukost smarrismarr!
Har nu kommit hem ifrån träning med min söta vän Ullis♥ Vi provade på SatsPowerStep. Jäklar vad kondition och pulshöjare det var, Me Like! Styrkeavsnitten kunde allt vara lite tuffare, men jag får lasta på mer nästa gång. Efter passet så gick vi runt lite i Globenshoppingcentrum mest för att strosa och prata lite. Det är alltid så härligt att få prata av sig och få ny energi :) På bussen hem så ringer mobilen, det står Ullis på displayen men när jag svarar så är det söta Elli som är på andra sidan, det är en av Ullis små charmtroll. Hon berättar att hon fått godis och självklart frågar hon efter Isak!

Sötaste ligger under vårat soffbord♥


Var på Ica en sväng och handlade mat, fy faan vad dyrt det är med mat! Herregud...
Ullis tipsade mig om att man kan ha lite av Kesellas vanilj i smoothien! Var tvungen att prova :)
Så nu sitter jag här och dricker en smarrig protein smoothie♥
Jag ska lägga upp några goda tips på smoothie lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0