Något positivt har hänt idag ialf :)

Min fina Ullis kom förbi jobbet idag för att träna.
Medans jag var och bytte om för att gå på lunch så hjälpte Ullis till att förklara för våra medlemmar vilka olika pass vi har, då Andreas inte kände sig så bekväm i den frågan, hon gick även ner och klippte upp lås i damernas omklrum då en medlem har låst in sin nyckel.
TACK söta du för din hjälp idag♥

Sen var det dags att gå på lunch för mig en välbehövlig sådan. Jag och Ullis gick och åt kinamat. Smarrismarr :)
Tack Ullis för att du kom förbi så jag fick prata av mig lite, det behövde jag!

Söta Ullis♥ som varit duktig och inte ätit godis eller Cocacola denna vecka hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0