Nu var Körslaget slut och såhär såg kvällen ut!

Började med att ha på mig mina favvis örhängen :)

Vi hamnade på Magnus Carlssons hejaklack!

Vi började med att sitta på träbänkar men sedan så fixade Annapanna så att vi fick sitta på stolar istället. Hon tog förs sig och puttade bort några andra, bra gjort Anna!!! Så vi fick sitta på Pågens stolar, vi låtsades att vi jobbade där...hihi :)

Sen hade Anna en plats brevid henne som var bokad för en kameraman, vi hoppades på att det skulle vara någon liten goding så att Anna kunde få lite ögongodis ialf! Men tyvärr så blev det en gubbe...sorry...

Vi väntar med spänning...


Gry Forsell som är programledare pratar med oss innan sändningen ska dra igång. När det väl var reklampaus så var det en kille som skriker rakt ut: Det är roligare under reklamen hemma framför soffan! Då sa Gry: Jamen åk hem och sätt dig där då! Hahahahaha fy faan va bra sagt!!!

Precis innan sändning! Lagen laddar :)






Jag tar gärna Hannas lilla sexiga outfit! ♥





Helt plötsligt så hittar inte Anna sin väska!
Då visar det sig att den har åkt igenom plankorna vid våra fötter.
Så efter sändningen kryper hon under och letar upp den.
Måste däga att det var jäkligt roligt att titta på hahahahaha :)


Sådär ja nu är allt som det ska igen!


Jag och söta Annapanna!

Mina söta grannar som ville följa med!


Tack för en super kväll!!! Vilken lördag :)

Puss♥



Kommentarer
Postat av: annapanna

ja du mkt är vi med om men nu är det dags att byta sminkmärke ser ut som en blank isfläck i hela fejjan men men kameror ljuger ju inte....hahah återigen TACK goding för att man fick åka med på bananskalet o göra nåt kul en lördagkväll men lite besviken på mitt sällskap på hö sida..var liiite to old! KRAAAAAAM

2009-01-18 @ 10:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0