Ojojojoj...

Ojojojoj jag har haft mycket att stå i de sista dagarna därav att jag inte har kunnat skriva något, men nu är jag här!

Lite snabb uppdatering:

Måndag:
Jobbade mellan 13-22.15
Jag hann faktiskt inte göra så mycket innan jag började. Tanken var att träna ett pass men min kropp var trött och behövde vila.

Tisdag:
Jobbade mellan 13-22.15
Tränade med min PT i en timme innan jobbet. Jäklar vilket hårt pass det var. Under en av uppvärmningsövningarna så vek sig benet på mig och jag föll, det kändes som en pisksnärt på ena låret. Det blev bättre efter en stund. Men vi bestämde oss för att enbart köra överkropp, tack det känns!!! Ett riktigt bra och inspirerande pass :)

Onsdag:
Jobbade 06-14
Var såååå trött idag när jag kom till jobbet men det var ju bara att hugga i! Passade på att gå på Alexias spinningpass under lunchen. Det var kanonbra musik som dunkade i väggarna, pulsen gick genast upp och jag försvann in i min värld för en timme, SKÖNT♥
Efter jobbet mötte jag upp min vän Sofia för att ses över en fika. Och självklart tog jag en ceasarsallad♥ och Colalight♥ Jättetrevligt att prata av sig och skratta :)

Torsdag:
Jobbade 06-14
Igår kom nya vårkollektionen till oss, så idag plockade jag bort allt annat och rensade. Sedan var det bara att plocka upp de nya kläderna och skylta om! Superkul :) Har tagit hem två par byxor som jag ska prova. Tränade bodypump idag med grymma och energiska Lena som instruktör. Hon är lika bra som vanligt, jag fylldes med positiv energi!!!!!!!!!!!
Gjorde naglar idag efter jobbet. Det blev turkost glitter och självklart lite pärlor på det, lägger upp bild lite senare. Jag bloggar och min baby tittar på Merlin (nån serie han hittat på nätet). och hela tiden hör jag; Titta älskling vad bra bilden är..Hmmm svarar jag. Det kunde inte vara mer ointressant hihi :)

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0