Happy Söndag!

Idag är jag ledig och ska göra detta till en bra Söndag! Har varit ute med Isak på en en skön promenad. Av nån anledning så har han en jäkla energi idag. Det ska busas hela tiden :)
Till frukost blir det gröt eller smoothie, kom på att jag måste kila ner och köpa bananer (ska jag passa på att sola när jag ändå ska ner dit hmm..)
Min baby tittar på amerikanskfotboll som vanligt..han säger att det bara är slutspel en gång om året, men det är varje söndag!!! Men medans han tittar så passar jag på att städa och småpyssla.

Jag har ju försökt att INTE städa på helger utan att då ska det vara fixat under veckan så att man bara kan slappna av och njuta under helgen. Den planen har gått sådär..hihi:) Men jag rekomenderar er alla att städa i veckorna och slappa på helgerna♥

Försöker att lägga upp bilder men min dator vill inte riktigt vara med, får prova lite senare...

Nej nu måste jag sätta igång och städa för att sedan gå och handla-

PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0