Söndag igen..

Då var det söndag igen och en härlig slappdag. Vaknade till en pipig hundsom ville gå ut. Bara att sätta på sig myskläder och gå ut..
Sen ringde mäklaren och sa att det fanns en till som budar över vårt belopp. Men vi bestämde oss för att stanna för den var inte värd mer än det vi hade gett. Strax efter det så åkte vi till en annan visning i Tyresö. Jag säger bara åhhhhh, vill ha. Jag kan faan äta gröt i ett år för att få bo där. Det är verkligen en Linn lägenhet. Men tyvärr tror jag den kommer att gå för väldigt mycket pengar. Men nu har vi kommit igång och börjat titta. Känns bra♥ Men vi är inte ensamma, nu har försäljningen verkligen kommit igång. Telefonerna går varma sa mäklaren vi pratade med. Hoppas bara vi hittar något som passar just oss, vill verkligen ha något eget♥

Ska man kanske ta och sola idag, var sååå längesedan nu. Skulle behöva lite energi och värme :)

Min ÄLSKADE bebis♥

Kommentarer
Postat av: camillaw

långt hår?? eller är bilden gammal? :) hoppas ni hittar nått fint place att flytta till! Pusspuss

2009-01-26 @ 12:29:58
URL: http://camillaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0