Sorry...

Tjing Tjing!

Igår gick jag upp 04.45 och jobbade i 13 timmar utan rast så gissa om jag var trött igår!
Jag skulle ringa till söta Ullis efter att jag handlat på vägen hem men så bra gick det..NOT.  Jag kom hem, gjorde mat och däckade på soffan. Jag väcktes av att telefonen ringde vid 21, från jobbet såklart men det löste sig! Så sorry Ullis jag hann verkligen inte igår.
Det värsta är när man somnat på soffan och sen vaknar för att man ska somna i sängen. Det går bara INTE... Jag somnade väl till vid 01...
Men vi har ju pratat idag så nu är ju allt bra där också. Det är så härligt att prata av sig lite och skvallra med dom man tycker om♥ Kom förbi jobbet imorgon om du känner dig bättre :)

Söta Ullis♥

Nu har det bara rullat på i ett högt tempo de sista månaderna tom de dagar jag har varit ledig så har jag varit bokad från morgon till kväll. Handla mat, städa träffa släkt osv... Plus att telefonen ringer hela tiden, måste byta signal kom jag på!

Jag saknar min söta grannar som jag inte träffat på ett tag. Vi brukar alltid gå promenader, fika och spel kort. Men nu vet jag inte ens sist det var.. fy fann vad trist, måste bli ändring på det!!!

Det blir inte lättare nu heller för i Januari och Februari är våra mest hektiska månader. Jobbar du på SATS så får du inte ens ta semester under Jan, Feb och Augusti pga att vi har det helt HYSTERISKT!!! Folk får nyårsångest. Men det är roligt när det är tryck och det händer saker men det är även lätt att listan på ATT GÖRA saker blir väldigt lång och att man inte hinner med! Men det är bara att ta ett djupt andetag och köra på :) Vad annars?! Thats my job!

Jag står i valet och kvalet om ett beslut jag måste ta. Faan vad jobbigt det är när man VET vad som är bäst och borde göra MEN kroppen och hjärtat vill något annat.. Vad är bäst att göra då?! Leva nu och göra det som känns bäst eller stå ut och tänka framtid..hmmm


Miss you baby♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0