Sova Sova Sova

Åhhh kan inte sova... Nu har jag räknat får som hoppar över staket, försökt kopplat bort jobbet, tänt ett vaniljljus som skimmrar vackert i det mörka sovrummet.. Nej nu åker tvn på så får jag se vad som finns där.
Saknar dig nu min sötis, trist att sova själv. Fast som tur är finns ju Isak hemma. Känns tryggt♥

Eller nej älskling, jobba lite till. Det är så irriterande när jag ska upp tidigt och du jobbar sent. Du sitter och spelar spel och tittar på film till sent på natten. Så det blir nog bra att du kommer hem lite senare. Plus att du slipper mitt tjat om att du ska sänka volymen var tredje sekund hihi :)

Men glöm ej att ge mig en puss bara när du kommer hem♥

Kommentarer
Postat av: maria

Ohhhh, babe! Miss u sooooo mutch! PUSSSSS

2009-01-09 @ 00:03:08
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0