Tack söta Ullis!

Var lite nere nu på eftermiddagen pga lghter och allt som tillhör... Men sen ringde min telefon och det var söta Ullis! Hon och jag pratade lite och sedan var jag genast på bättre humör :) Men inte nog med det, den söta godingen har letat lghter åt oss och mailat till mig. Men fy faan vad sött gjort♥ Jag och Johan blev jätteglada och det sjuka i det hela är att det var PRECIS våran stil och smak!!! Underbar vän man har!!!

Tack söööta Ullis du anar inte vad du gjorde för mig :) Love you♥♥♥

Se på dessa godingar :) Ullis små trollungar som jag ska träffa på torsdag och pussa på♥

Elli♥ och Minos♥


Dags att gå ut med Isak och sen krypa ner t

Kommentarer
Postat av: maria

Min älskade vän, JAG SAKNAR DIG SÅÅÅÅÅ MYCKET!!! Ville bara säga det! Vi måste ses snart! LOVE U! puuuuuusssssss

2009-01-26 @ 20:55:39
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0