Tänkte på en grej...

Sist jag träffade Nicklas så sa han att vi ska börja mäta mig, alltså måttband! What the fuck?! Jag måste ju ha tid på mig att träna lite så att jag inte har helt hysteriska mått, då skäms jag ju ihjäl..hahahahahaha
Hmmm får se hur detta går.. Målet är ju att vara tränad till i mars då vi åker till Thailand. Man vill ju inte se ut som en gravid flodhäst som rullar fram (känner mig så nu hihi). Ja en Victoria Secret kropp lär man ju inte få om man inte lägger sig under kniven men nån förändring går ju. Sen så fortsätter jag att kämpa till sommaren då jag måste ha en snygg beach kropp, det blir inte vassen detta år hahaha :)

Ska byta ut några måltider mot protein shake, kanske ta bort  bröd och pasta också. Har ju endst 8-9 veckor på mig. Åhhh vad jobbigt, ångesten kom nu nej nu jävlar kör jag. Jag kan ju inte drömma om en snygg kropp och må dåligt jag får ju skylla mig själv om jag heller inte gör en förändring. Skärp dig Linn!

Detta blir ju spännande...eller inte...vi får se!

Nej just det sova var det jag skulle göra

Sussa Sött♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0