Tröttis idag

Jag är såååå trött idag hur ska det här gå?!
Sov nästan ingenting inatt, vaknade hela tiden och trodde att jag försovit mig. Denna JÄVLA stress som jag lever i kan den ta slut nu, pallar faan inte mera... suck!!!
Ser fram emot när klockan slår 14.00 då börjar min ledighet på 3 dagar :) Redan vid 14 så ska jag träna med min PT i en timme. Jäkla skönt avslut på dagen faktiskt. Jag har sån träningsvärk sedan i tisdags då vi körde överkropp, fy faan vad ont det gör men samtidigt så ler jag för då har jag varit duktig :)
Sen bär det av hem till Ullis♥ för att äta nått gott! Sen snabbt hem för att gå ut med Isak♥ då baby♥ jobbar kväll.

Vi funderar på att åka hem till nkpg över helgen. Vi måste nämligen planera resan med mina svärföräldrar :) Det är nu exakt 33 dagar kvar tills vi sitter i ett plan till Thailand, whiiiii♥ Sedan är det 3 veckor semester som väntar i värmen. det kan inte komma mer lägligt än nu!

Jag har en egen liten "mäklare" hon heter Ullis♥. Helt plötsligt så får jag olika lägenheter på min mail som vi kan titta på och ha råd med. Tur att vi har samma smak :) Tänk vad fint att hjälpa till på det sättet. Jag och Johan sitter timtal hela dagarna för att leta efter den perfekta för oss. Det är jättesvårt! och vi är tyvärr inte ensamna om att leta...
Men igår så fick jag en lght som kostade 3,8milj på min mail så jag vet inte riktigt hur Ullis tänkte där hihi♥

När jag vaknade imorse och skulle göra iordning frukost så låg det en lapp om att jag skulle sätta igång datorn, jag slog på och där fanns en lght som han då hittade igår. Han har tom räknat ut varje liten grej som tex hur lång tid till jobbet det tar för mig, var vi kan rasta Isak och så vilka förändringar vi skulle kunna göra med lghten och räknat ut priset för det. Min sötis♥

Tjing så länge!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej Söt!



villan jag skickade till dig var ju till oss ;)

Känner att vi behöver nått större.

Ses snart.



Kramis

2009-01-29 @ 10:01:35
Postat av: Anonym

Så ni ska till thailand..Härligt..Du känner inte för att byta då??Du får smaka på det där med barn och jag får åka till värmen??;)..Hehe..Hade ju varit hur bra som helst..

2009-01-29 @ 21:18:15
Postat av: Benita

Fan va skönt att åka till Thailand avis

2009-01-29 @ 21:27:13
URL: http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0