Hemma hos Ullis :)

Tränade som sagt med min PT idag..ojojoj helt slut i kroppen. Vi tränade enbart ben och lite rygg idag. Vi körde mindre repetioner men tungt istället. Undra hur min kropp kommer må på  lördag.. Jag och Ullis kommer att träna Muskel imorgon på globen. Tror att polisa ska med också :) Elisabeth som kör passet är världens sötaste och bästa instruktör. Hon kör stenhårt!!! Ska bli så jäkla kul imorgon känns som evigheter sedan vi kunde vara med på hennes pass♥

Ullis kom förbi jobbet med sina söta trollungar♥. Hon passade på att köpa jinamat som vi sedan skulle äta ihop :)
Efter jobbet så åkte jag hem till min söta Ullis♥ Vi pratade om allt och passade även på att titta på lghter och hus. Ullis och Miqe funderar nämligen på att flytta till större. Ojojoj vilka hus det finns... Om man bara hade pengar.
Miqe satt och skrev låtar medans vi satt och smaska i oss god mat. Så härligt att se när Miqe är helt inne i sin grej och försvinner in i hans värld (musikens värld)♥ Hörde även hans nya text och låt, jäkligt bra!!! Jag är ledsen men jag minns inte bandet som skulle få den hihi :)

Tack söta Ullis för en kanontrevlig torsdagskväll♥

Tittar på lyxfällan just nu.. Jag säger bara herregud vad folk är naiva.. Tjejen i programmet spenderar 6-8 tusen varje månad på enbart kläder!!! Och JA hon har inte ekonomi till det. Hon jobbar från 08-17 och sedan 19.00-03.00 sex dagar i veckan medans pojkvännen inte jobbar alls.. Fy faan vilken jobbig situation. Jag lider med dom! Men man lär sig faktiskt någonting i varje program tycker jag allt.

Tjing♥

Kommentarer
Postat av: Benita

Ja visst kan jag hjälpa dig, säg bara vad du vill ha för bilder till Header och menyn, önskemål om speciella färger, önskemål som speciell layout el. stil och övrigt =)

2009-01-29 @ 21:57:27
URL: http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0