Äntligen på landet!

Nu har jag ÄNTLIGEN semester i 2 fjuttiga veckor! Dom ska jag spendera på mitt landställe i skärgården tillsammans med nära och kära♥

Igår startade vi semestern med att dra igång guitar hero på högsta volym och ALLA i familjen rockade loss =) Vi spelade även ett parti liverpol, det bästa kortspelet om man är flera som ska vara med och spela.

Nu är det dags att börja klippa gräs, Johan är och handlar virke med min pappa. Nu ska nämligen bryggan bli klar idag har vi bestämt!

Tjing sålänge♥


Min älskling häromdagen då han var med sin pappa på skjutbanan =)


Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis till semestern, Hoppas du får det jättebra på den! Lite sol måste det ju ändå komma!! Håller tummarna!



Förresten tack för alla snälla ord, det värmer när allt känns jobbigt! Kramar...



2009-07-20 @ 22:13:26
URL: http://mysketches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0