Byta Tapet dags?!

Japp då är det dags att skaffa nya tapeter till rummen i gästhuset. I stora huset har vi valt olika tapeter i rummen men i samma sea katalog. Vi vill att alla rummen ska gå ihop med varandra. Nu bygger pappa ett nytt verktygsförråd och det innebär att jag och Johan får ett nytt eget rum och min bror ett. Så nu är det nya tapeter som sagt som ska in och nya möbler =) Kan det bli bättre?! Just nu letar jag och Johan efter en bra säng som vi ska ha och sen är vi inte riktigt överens om vart vi ska ha våran tv..

Denna katalog är det nu iår och det är denna vi ska välja ifrån, GRYMT snygga tapeter med sjöinspirerat..


Jag skulle vilja ha nån av dessa coola svarta tapeter men det passar inte riktigt här ute..


Finns jätte söta och snygga tapeter till barnrum♥


Men det kommer bli nån av dessa varianter. Ska ha nån fondvägg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0