Chaithè!!!



Denna syrup flaska finns att köpa på ICA Maxi för 49:-/st. Jag värmer mjölk och sedan häller jag i syrupen till lagom smak. Det är bara sååå gott♥

Ullis och Miqe tog med sig barnen och kom förbi oss för att hälsa på. Vi grillade och såg på film. Dom stannade hela dagen lång vilket var supermysigt♥ Snart ska vi vara barnvakter igen och jag hoppas på bra väder så man kan göra lite roliga saker ute och även åka lite båt! Ska hyra flytvästar på brandstationen igen, det var så himlans smart! Endast 10:-/dag.

Ska börja göra iordning mig nu ska till IKEA först för att inhandla lite saker till jobbet sen är det jobb som gäller fram till 22.15.. Blir en lååång dag men det är bara att göra!

Tjing sålänge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0