Fantastiska grannar!

Igår började min dag med att jag sovit ca 3timmar och som jag skrivit tidigare så har det varit så i ca 2v nu så att jag känner att jag börjar bli riktigt sliten.. På jobbet höll jag på att somna till hela tiden, jag var helt färdig. Men dpå kom Ullis inskuttandes och vi tar en lunch ihop. Vi äter tyvärr jätteäcklig mat men vi skrattar gott ändå! TACK Ullis för att du kom och räddade min dag och gav mig sån jäkla energi. Sen gick timmarna mycket fortare på jobbet =)
På bussen hem hann jag slumra in i 10min och när jag skulle kliva av var jag som ett kolli. När jag kommer upp på gården möts jag av min granne Kelly som ser att jag är supertrött och inte alls på humör. Hon springer in och blandar till världens godaste frukt drink! Jag öppnar dörren till doggisarna och så dom får springa omkring i gräset, själv sätter jag mig på en stol med drinken i handen och njuter♥
Kelly har regnbågslax hemma som hon lagar till och bjuder på, sååå jäkla gott!!!
Nu har jag både fått drink i handen, lagad mat, ätit ute i solen på gården OCH städat och våttorkat hela lghten. Detta hade jag absolut INTE gjort om mina underbara grannar inte gav mig en massa energi. Tillsist så gick jag och några grannar en kvällspromenad på ca 1timme. Vi pratade och skrattade hela vägen lång..

Vilken underbar dag det plötsligt blev♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0