Glömt kamera sladden...

Åhhh vad trött jag blir på mig själv.. Jag har glömt kamera sladden på landet. Jag som har så mycket roliga bilder ifrån helgen och även ett klipp på när min älskling tävlar i golf. Underhållande kan man minst sagt säga =)
Men i helgen då blir det till att ladda upp bilder för då åker jag till nkpg igen♥ Längtar till att ha min semester fast jag endast har 2veckor så ska jag bara vara på landet med mina kära och MYSA♥
INGEN stress det har jag för mycket i vardagen. Våra grannar på landet ska jag umgås massor med, de är så FANTASTISKT roliga och fina människor! Så det kommer bli träning tillsammans på mornarna och grillning på kvällarna! Därimellan kommer vi att basta, skratta, åka båt, festa och bara ha det jäkligt nice♥
Tänk vad bra jag och min älskling har det, fantastiska grannar hemma i huset och fantastiska grannar på landet! Kan det bli bättre?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0