SOMMARBILDER I VATTEN =)

Miqe och Ullis kom på besök i måndags och åkte imorse vidare på sin roadtrip! Vi har ju haft kidsen hos oss sen i fredagsefm. Så nu är det lite tomt när man är van att höra skratt och fotsteg som trippar omkring♥

Som tur är blev det en helt fantastisk kväll igår och då passade vi genast på att åka på några av våra vattenleksaker =) Gissa om vi hade kul!!! Timmarna bara försvann och när vi väl gick upp till huset var klockan 19.30 och vi hade inte ens ätit.. Men snabbt in med lax i ugnen och en fräsch sallad till det så var allt klart! Och en film efter för att varva ner..jag och Ullis såg filmen i ca 30min sen sov vi gott i soffan♥

Söta Elli och Minos njöt♥




Sen var det dags att ladda om för nu var det Ullis, Miqe, Johan och Markus tur att göra och inte blev det finåkning inte..
När Markus skulle köra sa han: Miqe det är ditt jobb att hålla dig kvar och mitt jobb att få dig att åka av, Lycka till!




Jag har inte skrattat så länge och mycket på lång tid..hahahhahaha! Det var hysteriskt roligt att se dom åka♥






Sen kunde man ju lika gärna passa på att bada lite också♥


Tack Ullis, Miqe, Minos och Elli för ett par underbara dagar!
Älskar er♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0