Nedräkning pågår..

Sådär ja nu har min nedräkning börjat inför min semester! Det är 4timmar och 1arbetsdag kvar sen drar jag hem till fina nkpg♥

Igår blev mina ögonfransar längre och mina bryn mörkare och fick en kanonbra form! Duktiga Liw fixade till mig och Annapanna =) Blev en hel dag efter jobbet igår och jag var sååå trött efter allt så när jag väl klev innanför min dörr och gick och la mig vaknade jag till av att nån stoppade mina nycklar genom brevinkastet. Jag hade glömt dom i dörren!!! Vill bara säga TACK till den fina personen som gjorde det så jag kunde sova tryggt♥

Idag blir det spinning och core träning för min del sen är jobbet slut och då är det dags att möta upp Liw för att bege sig hem till mig och grilla♥ Frågade runt bland grannarna igår så vi kommer nog att bli några stycken som grillar och myser i sooolen =) Ett parti kort ska det absolut bli! Men först storstädning hemma innan allt roliga börjar.

Tjingeling♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0