Nu sussas det...

Vi ska vara barnvakt i helgen, miqe skulle kommit imorgon men han ringde och sa att de söta trollungarna tjatat om att få komma hit så det var bara att åka. Mycket bra tyckte jag =) När dom kom var dom helt upp i varv och ville bara leka. Dom hittade såklart alla blåbär som vi har, läpparna och händerna var alldeles lila♥ 

Det blev våfflor när dom kom med nyplockade blåbär sen var det dags att göra sig iordning för bedtime. Men det var lättare sagt än gjort. Min bror och Johan skulle i samma sväng åka bort till några av grannarna på fest och Minos skulle såklart med! Men icke.. Det blev saga efter saga efter saga.. Sen somnade Minos och Elli pratade i säkert en timme men tillsist så somnade även hon♥

Så nu sitter jag här och väntar på att min älskling ska komma tillbaka från festen med min bror men det lär ju dröja och jag somnar strax..

Här är dom ju bara för söta♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0