Skjuter ihjäl hunden!!!

Jag och Johan är på väg till färjan som ska ta över oss till vårt landställe i nkpg. På den slingriga vägen ser vi plötsligt en man som står med ett gevär och ska skjuta sin hund. Han har bundit fast sin hund i ett träd vid väggrenen och nu står han där och ska skjuta den. Johan tvärbromsar och hoppar ur bilen och skriker STANNA KVAR I BILEN! Men det kan jag ju inte göra, det är ju ett djur som håller på att bli dödad då gör jag allt för att rädda den stackars rädda hunden. Johan springer fram till mannen och tacklar ner honom och jag springer till hunden och knyter loss kopplet och stoppar in honom i vår bil. Sen ser jag hur Johan och mannen ligger på vägen och rullar runt och geväret far och flyger runtom. Jag försöker att hjälpa till så gott jag kan och tillslut så lugnar mannen ner sig och Johan har tagit geväret och säkrat det.

Sen slutar min historia...

Detta hittade min lilla hjärna på när den var uttråkad under resan till färjan förra helgen. Om jag är lite smått galen hmmm ja kanske lite :) Eller bara livlig fantasi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0