Snart är det dags..

Snart är det dags att på riktigt börja nedräkningen för min semester.. Bara några timmar kvar nu =) Men då går det som långsammast också, suck! Efter jobbet har jag 21 minuter på mig att ta mig till tåget men det ska nog gå bra. Ullis och trollungarna ska komma förbi innan och hälsa på♥ Vi ska ju ha dom nästa helg =) Miqe skjussar ner dom till oss på landstället, ska bli kanonkul! Jag och min älskling är taggade. Hoppas på bra väder bara. Sen hämtar Mac och Maria upp mig på tågstationen för att sedan åka till en restaurang och käka lite. Min älskling är på grillfest hos sina fotbollskompisar och sin gudson. Så han kommer nog lagom till efterätten, den missar han aldrig♥ Sen åker jag och min älskling ut till landet för att bara va och ta det jäkligt lugnt!

Se nu till att njuta och ta hand om varandra, njut av sooolen =)

Ajajajaj och ändå vill jag göra hmmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0