Trollungar!

Igår blev det storhandling på ICA Maxi sen kortspel och mys med grannarna. Vi satt ute till 00.30 och spelade. Jag kom näst sist =( Men det är helt OK och Johan vann såklart men lika bra var nog det! Hundarna var ute heeela dagen lång igår, det är sån tur att vi har en liten uteplats med gräs så att dom kan få vara ute i friska luften och mysa♥ Isak och Greta funkar så fruktansvärt bra ihop, de har kunnat vara ensamna några timmar ihop och dom tar verkligen hand om varandra. Men det är tur att grannhunden Aila finns så att Greta får leka av sig mellan varven för Isak tycker mest det är kul att springa efter pinnar.

Jag bakade jättesöta muffins igår men jag får inte fram bilden på datorn..men jag ska försöka att ordna till det till lite senare idag + att jag ska lägga ut mina recept också♥

Idag vaknade jag vid 07 då min älskling kom hem efter jobbet så det var bara att gå upp! En jättehärlig morgonpromenad med varm sol och inte en kotte ute, så jag passade på att ha hundarna lösa så att dom fick springa av sig lite =)

Nu väntar jag på Ullis, Miqe och mina trollungar som ska komma och va hos oss över dan. Det blir fika. grillning och en massa lek och bus såklart! Ska bli jättemysigt♥ Hoppas bara vädret håller i sig!!!

Ha en fantastisk lördag morgon♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0