Tur man inte har semester..

Regn, Regn, Regn och åter regn... Tur man inte har semester ännu. Att jag faktiskt spar dagarna till soldagar förhoppningsvis =) Det kan regna nästa vecka också men sen får det vara nog! Då börjar nämligen min semester som jag har i 2veckor. Åhhh vad det ska bli skönt. Känner i min kropp att jag måste ladda upp mig nu och bara njuta och stressa av♥ Men först återstår 1 veckas jobb..

Efter jobbet igår åkte jag hem till Liw för att sätta dit extensions, faan vilken pudding hon blev =) Ska börja göra det nu. Har redan kunder som väntar.. och jag väntar på att allt material som jag ska jobba med ska komma. Men det kommer bli kanon! Det är verkligen superkul. Ska prata lite med min söta Maria och få lite tips. Hon har gjort detta i flera år och är en expert på området♥

När jag kom hem igår kväll efter jag varit hos Liw så hade mina grannar fullt upp med att ha vattenkrig! Alla var med och hade vattenpistoler, hinkar och kannor fulla med vatten. Dom sprang in till oss och lånade badkaret för att fylla hinkarna med vatten. De kastades vatten från loftgångarna ja jag vet inte allt dom gjorde. Men kul var det. Dom såg ut som genomdränkta katter. Jag skrattade gott och höll mig undan =)


Kommentarer
Postat av: Kelly

Haha, när man läser om vattenkriget kan man lätt tro att det är barn du skriver om..hehe...:)

2009-07-10 @ 09:19:50
URL: http://theonekelly.blogg.se/
Postat av: Alina

Söt blogg=)

2009-07-10 @ 09:46:50
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0