Underbara grannar

Igår möttes jag upp av Liw och Greta. Då var det dags att inhandla mat till grillningen. Vi grillade kyckling och Liw gjorde en kanongod sallad till. Nästan alla var med och vi åt och skrattade gott. Vi har nästan varje år haft en pool på gården som barnen kan leka i. Och iår så köptes det en ny. Så det var provdopp på gården och tyvärr så blev vissa islängda mot sin vilja =) Jag kan inte med ord beskriva hur FANTASTISKA grannar jag har. Alla är glada, hjälpsamma, och hysteriskt roliga. Jag bara öppnar min dörr så känner jag energin komma! Vi har helt enkelt jäkligt kul ihop. De är mina grannar men självklart mina vänner♥ Ibland undrar jag om vi vet mer om varandra än våra vänner vet. Men det är helt ok för här fryser vi inte ut någon utan alla är välkomna. Är man ledsen eller glad spelar ingen roll det finns alltid någon att prata med. Behöver man låna något så är det en självklarhet!

Vill bara att ni ska veta att jag tycker om er allihop precis lika mycket.
KÄRLEK till er ♥♥♥

Till dig annapanna hihi =) En riktig goding!


Kommentarer
Postat av: annapanna

LOVE YOU TOOOOOO!!!pöss!! o killen kan jag nog gilla lite oxå mums.....

2009-07-20 @ 00:27:34
Postat av: linnsan

Love you :x

2009-07-20 @ 12:11:39
URL: http://linnisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0