Vattenlek dag!

Idag har det varit full aktivitet heeela dagen lång! 

Vi har lekt, läst sagor, gått långpromenad, spelat guitar hero, varit med pappa och snickrat ja jag vet inte allt vi gjort.. Men oj så kul vi haft det =)

Vi tog en långpromenad och Johan försann som vanligt och hittade en helt ny väg i skogen och där fann han några cement balkar som han klättrade upp på och Minos och Elli var ju inte sent efter att haka på!

Meta fisk ifrån altan funkar nog..

Sen blev det mys med Isak♥

Dom kom på att man kunde leka vid vattenbrynet, så himlans söta. Efter att vi åt kvällsmat så skulle jag duscha dom men min mamma kom på att jag kan ta med tvålen ner till vattnet och tvätta dom där istl. Och gissa hur kul dom tyckte det var =) Tack mamma för en super idè♥

Efter att ha lekt en hel dag utomhus och kvällsbadat så satte jag på Alfons Åberg vid 19 tiden. När klockan var 19.15 så låg båda och sov som däckade sälar i soffan. Så man kan lätt säga att frisk luft gör sitt!
När dom väl var i säng så passade jag och min älskling på att åka ut med båten. Mamma och pappa stannade hemma för att se film och passade barnen ifall de vakna.

En helt fantastisk dag med sol och värme!
 Mycket lek och skratt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0