Vi är inte frimärken bara för att vi är tillsammans!!!

Då var det sista kvällen jag kunde pussa på min älskling innan han drog till nkpg. Men det som var lite bekvämt var att Johan skjussade mig till jobbet idag så kunde han åka direkt till nkpg. Så strax är han framme vid mamma och pappa för att lämna Isak för att sedan bege sig vidare mot finspång.. Men jag kan pussa på honom igen på lördag kväll♥ Kommer bli lite trist att sova själv men det går bra! Jag har ju alla mina fantastiska grannar att umgås med så mig går det ingen nöd på =)

Man måste kunna vara själv också inte bara sitta som två klistermärken på varandra. Jag har mitt liv samtidigt som jag har ett liv med Johan. Jag vill kunna vara självständig och klara av saker själv och inte känna mig beroende av någon annan. Men också att kunna njurta av att vara tillsammans. Men jag tror man får ett sundare förhållande om man kan vara borta ifrån varandra så man får sakna och bli saknad♥

En del frågar hur vi kan låta varandra åka iväg på kryssningar och resor med våra vänner utan varandra. Men SNÄLLA nån!!! Vi sitter inte ihop! Vi lever tillsammans och litar på varandra. Bara för att man är tillsammans betyder INTE att man ska göra ALLT ihop. Vad tråkigt att ALLTID vara med varandra, man får inte glömma bort sina vänner♥ Tänk vad mycket jag skulle missa om jag tackat nej till alla fantastiska erbjudanden som mina vänner har. Visst alla tackar jag ju inte ja till men nån gång då och då. För vad skulle jag göra istället? Sitta i soffan och kolla på film, nej tack! Jag vill uppleva och känna att jag lever. Vill inte missa en minut, vill heller inte känna att jag gått miste om något i mitt liv. Tiden och dagarna rullar förbi det kan vi inte påverka, det vi kan påverka är hur vi spenderar tiden♥

Jag tror att våran relation håller pga att vi har jäkligt roligt ihop, visst vi har våra dalar med men vi tar oss ur dem ganska snabbt. Vi skrattar, busar, leker och gör saker heeela tiden. Vi sitter INTE hemma och väntar på att nått ska hända. Ibland önskar jag att dagarna hade fler timmar så att vi kunde göra mer. Jag tror inte att  jag och Johan har suttit många timmar hemma en ledig dag och bara gjort ingenting, det händer bara inte.. Vi tar gärna turer med bilen för att upptäcka nya platser, åker och handlar, är ute med våra grannar och spelar kort eller grillar. Ja allt möjligt helt enkelt. Sen är vi väldigt  jämnlika mot varandra. Visst vill jag känna mig som en prinsessa ibland och bli bortskämd vilket jag också blir♥ Men att respektera och att hjälpas åt det är A och O för att det ska fungera!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Håller verkligen med dig gumman.

Puss puss underbaring.

2009-07-16 @ 07:57:44
Postat av: linnsan

Tack söt!



Johan ringde precis och hade läst inlägget. Han bara skrattade och sa: sådär nu vet alla hur vi har det =)

Stressigt och hysteriskt men jävligt kul!!!

2009-07-16 @ 10:23:24
URL: http://linnisaksson.blogg.se/
Postat av: annapanna

VI vet att ni har det så bra även om Johan ibland får sig en snärt på armen hahahah puss

2009-07-16 @ 23:46:40
Postat av: linnsan

hahahaha =) Ja en snärt hit eller dit.. Tack för igår!

Pöss

2009-07-17 @ 08:22:41
URL: http://linnisakson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0