Barnvakt :)

Ikväll kommer Ullis och Miqe till mig och Johan för att lämna barnen. Vi ska nämligen vara barnvakt från ikväll tills på söndag. Whiii :) Ska bli superkul!
Idag hinner vi endast med att äta och bada badkar ihop sen är det dags för sussning♥

Jag är taggad som faan.
Vi har mängder med olika planer på vad vi ska göra, men tyvärr så ser det ut som om vädret har sagt sitt och det blir lite andra planer...
Vi kommer att åka imorgon fm till sjukhuset först för att vänta medans Johan tar ut sina stygn ur käken, men det tar endast 10min max. Sen in i bilen igen för att åka ner till landet :)

Sen får vi se hur vädret är och vad vi hittar på!

Jag ska förbi mammas jobb för att hämta lite leksaker, hon jobbar som rektor på förskola och skola i nkpg. Hon fick faktiskt pris i Sveriges grönaste skola! Dom gör egen mat, värnar om djur och natur, har en underbar utegård för barnen att leka på, sen är lokalerna jättefina och mysiga♥

Mamma är bäst♥♥♥

Roligt kommer vi ha ialf♥

Kommentarer
Postat av: oroshjärta

vart e frallan?? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0