Benträning!

Nu har jag klarat av veckans benträning redan känns det som. Mellan 11 och 12 blev det tuff benträning med Nicklas sedan sprang jag till salen för att köra SatsPowerStep med Lena mellan 12-13! På passet känndes mina ben som två betongklumpar som inte ville göra som jag ville. Jag kämpade tappert men faan vad tufft det var. Så nu blir det lite vila imorgon för att kunna ge allt på onsdag igen!

Lite drake blev det också men vi hade en 15kilos tyngd med så att det skulle kännas lite extra :) Men det är en himla bra övning, både balans och styrka krävs!


Måste lägga till att Nicklas var tvungen att sträcka ut mina armar innan vi skulle köra, jag hade sååå ont fortfarande i dom.
Tack Nicklas för ett kanonbra pass OCH dom tre hysteriska passen i förra veckan, snart är jag igång igen!

Nu tillbaka till jobb, synd att man inte jobbar ute en sånhär dag...

Tjing♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Maria

hej bästis, gå in o rösta på mig på Tyras blogg look a like tävling! ;) PUSS

2009-06-01 @ 15:53:33
URL: http://mariaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0