Besök av lilla Maria på landet

Min söta Maria kom på besök idag till landet! Vi hyrde film och Johan lagade pannkakor♥
Vi hade supermysigt, precis som vanligt.
Johan åkte över till en granne här på landet och hjälpte till att flytta ett vapenskåp som han fått ut. En och en halv timme senare kommer min älskling tillbaka med öl i handen och lite lätt påverkad eftersom han suttit där borta och har snackat och druckit öl. Han brygger nämligen sitt eget öl och det smakar ljuvligt!




Sen kom mamma och pappa ut med färskt bröd och jordgubbar♥
Så vi satte oss i solen på altanen och fikade.


Nej nu måste jag sluta då min pappa måste ha med sig datorn tillbaka till stan. Men jag fortsätter imorgon och lägger upp mer bilder och berättar vad vi gjort.

Puss och sussa sött♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Såg bilderna på dig i veckorevyn verkligen jätte fina.

2009-06-10 @ 13:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0