Dopdag..

Idag på efm ska vi åka in till stan för att gå på dop. En present ska inhandlas såklart...tur att jag brukar vara duktig på att hitta nått bra då vi har ont om tid. Men det ska nog gå bra! Johan ska nämligen bli fadder (gudfar) till detta barn som vi ska på. Hans bästa vän Nicklas är det som har fått en son♥ Kom precis på att jag nu kommer att träffa min vän Carin på dopet, hon är syster till Nicklas :) Det ska bli riktigt roligt, var längesedan vi sågs.

Ikväll hoppas jag att vädret blir bra då jag och Johan bjudit ut Mac och Maria på lite mat till landet. Dom ska sova över såklart :) Allt väder är ok förutom regn just nu..

Nu blir det frukost och fortsätta att sätta upp lister.

Ha nu en fantastisk lördag och gör det bästa av dagen.
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0