Energi och sol måndag!

Liw stannade över och sov hos mig igår natt. Vi satt ute igår med grannarna och tjattrade till sent, vi hade tända ljus och myste. Var hur trevligt som helst. Sen somnade inte jag och Liw förns vid 02.. Vilket känns idag då jag gick upp vid 08 och gick en morgon sväng med doggisarna♥ Har precis tränat i 2tim. Först med min PT sedan har jag kört spinning i 30min och avslutat med core i 30min. Ska även jobba till 22 så dagen kommer bli lång! Kommer vara på jobbet i 11timmar, typiskt nu när det är så UNDERBART väder♥ Men jag hoppas på att vädret håller i sig och att det blir kanon soligt till helgen istället då jag har långledigt =)

Jag har något på gång som jag ska börja med men jag vill inte avslöja något förns jag fått all leverans.. =)

Ha nu en fantastisk dag i sooolen ni som kan!



Tjingeling♥♥♥

Kommentarer
Postat av: oroshjärta

vad fin din sida blivit!

2009-06-22 @ 23:11:27
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com
Postat av: linnsan

Tack snälla du!



Är jättenöjd =)



Kram Linnsan

2009-06-23 @ 10:15:10
URL: http://linnisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0