Förbjudet att jobba..

Då var det tisdag och strålande sol igen! Härligt att man ska jobba från 13-22 inomhus i en grotta..suck! Det borde vara förbjudet att jobba dessa dagar i Sverige, för hur många soldagar har vi per år..?! Men jag slutar tidigt resten av veckan så jag får passa på att njuta då istället. Förhoppningsvis blir det landet till helgen =)

Söta Greta är ju hos mig denna vecka pga att Liw är på en filminspelning på barnens ö. Hon är så grymt duktig den där lilla Liw♥

Greta fick diarrè dan innan hon skulle till mig, tack Liw.. Men jag har köpt världens bästa tabl på apoteket så hon är bra i magen nu. Så imorse började jag med att koka ris och blanda i pyttelite mat i skålen. Så får vi se om hon får behålla det eller ej. Grannen Kelly hjälpte till igår att gå ut med sötnosarna då jag och Johan tyvärr jobbar samma tider mån och tisdag. Men det funkar ju när man har världens bästa grannar =)

Åhhh jag vill verkligen inte till jobbet en sånhär dag.. Men pengarna måste in och det är bara att göra!


Mac och Johan har köpt sig ett varsitt radiostyrt flygplan (vad nu det är bra för) och tog med sig ut till landet. Men med alla träd och vinden ifrån havet så går det inte alltid som man tänkt sig... Denna gång hamnade ena planet högst upp i en tall. Dom kastade plankor, grenar ja dom gjorde allt för att få ner den. Tillslut så hängde dom i ena grenen och skakade tallen så mycket att jag trodde den skulle gå av. Och ner kom den.. Jag och Maria låg på altanen och skrattade så vi grät =)



Vi spelade spel på kvällen och drack cider, öl och drinkar och det ballade ur kan man säga. Johans drink består av glass, sprit, lakritsgodis, läsk, cider ja lite av allt kan man säga =) Det ser ju ut som om nån har kissat i glaset..hahaha


Johan hade tråkigt och klättrade upp på taket för att ta kort.. Men bra blev det ju ialf♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0