Hektiska dagar som Barnvakt :)

Japp då har man klarat av att vara barnvakt åt mina favoriter♥ Dom kom som sagt på onsdags kvällen och då var det mat och bada badkar som gällde!


Sen bar det av till mitt landställe♥
Färjan var väldigt intressant för små knattar..


Elli och Minos avgudar söta Isak..tur att han är tålig :)


Elli tror att Isak är hennes bebis, så Isak får tom en docka i sin säng och gärna en filt och kudde på kvällen hihi :)


Såhär sov dom varje kväll. Vi fick lägga en tjock madrass på golvet ifall dom skulle ramla ner. Det blev både film och sagor på kvällarna♥


De dagar då vädret inte tillät att man kunde vara ute så gällde det att vara kreativ. Jag hade min häst kvar som dom lekte med. Sen så fick dom även en sopborste som var en häst så att båda fick en varsin.


Kvällsmys♥


På morgonen var det Saltkråkan eller Lotta på bråkmakargatan och ett russinpaket i handen som gällde, det gjorde att man kunde få sova några minuter till och man hann plocka fram frukost i lugn och ro.


Johan passade på att ta med Elli och MInos och leka med pinnar och stenar vid vattnet medans jag gjorde mat.


Vi tog skogspromenader varje dag. Där lekte vi kurragömma i över en timme och sen lekte vi med pinnar och kottar ja allt vad man kan hitta i skogen. Isak följde självklart med och busade omkring♥ Vi hade verkligen supertrevligt varje gång vi var där och sprang omkring och lekte. Dom var superglada över att få komma ut i djupa skogen :)
Och vem älskar inte skog och natur!?





Minos mössa sticker upp hihi :)




Jag lägger upp mer bilder imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0