Hinderbana..

Japp då var det dags att ta sig ut till Hinderbanan i Kallhäll strax.. Motiverad? Nja inte riktigt. Jag har en sån J...a träningsvärk så jag knappt kan röra mig. Tränade en hårt pass med Nicklas i måndags, enbart överkropp. Sedan var jag med på PT-Cirkelpasset igår. Och idag är jag stel som en pinne och kan knappt böja mig, kanske inte det optimala då man ska till en hinderbana hahaha =)

Idag ska jag fixa mina naglar, undrar vad för färg det blir denna gång.. Ullis kom förbi imorse och sa att jag absolut INTE fick välja svart, det har jag så ofta. Men jag tycker den är sååå fin, men ok jag ska välja en annan mer sommar färg♥ Ullis skulle träna och det slutade med att vi gick och solade istället hihi =) Ja vi är lite knäppa när vi är tillsammans.. men det är det som är det roliga! Jag längtar redan tills när vi ska vara barnvakter igen. Det blir inte förns i juli men nästa vecka ska vi träffas och pussas lite (eller mycket!)♥

Nu blir det jobb fram tills imorgon efm då jag åker hem till nkpg för att stanna över helgen och mysa på landet. Det ska bli sååå skönt! Hoppas värmen håller i sig och att man kan sola och bada♥ Mac och Maria kommer ut en sväng på fredag och grillar med oss. Men först ska vi rensa klart i mormors lght och handla en masa mat till helgen så det kommer vara full rulle innan fredag kväll..precis som vanligt!

Hoppas ni kan njuta av vädret och äta en massa glass!

Åhhh nu blir jag sugen på att fylla ut i läpparna igen, men jag vågar inte riktigt + att min fästman skulle bli vansinnig hihi =) Ja vi får se hur det blir med det, ibland får jag mina ryck och då gör jag det bara! Nästan alla mina tatueringar är impuls ryck hahaha.. + mina piercingar..


Må gott i solen ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0