Pirr i kroppen :)

Whiii :) Idag är jag laddad med energi! Jag är supertrött i kroppen egentligen pga att jag inte sovit många timmar de senaste dagarna då jag har haft en fullspäckat schema sen förra torsdagen. Men ALLT handlar om inställning och jag har bestämt mig för att det ska bli en bra dag fast jag är helt slut och seg.. Redbull funkar ALLTID :)

Igår slutade jag 14 och åkte direkt till min vän Liw`s salong. Där mötte jag upp grannarna Annelie och Emelie. Jag och Johan ville överaska Emelie med att ge henne en fantastisk sminkning inför balen i studentpresent. Så Liw gjorde Emelie till balens drottning. Hon blev sååå vacker. Emelie`s ögon glittrade och hon blev supernöjd♥ Sen åkte vi hem för att locka håret. Jag och Annelie stod med varsin locktång och lockade på. Emelie har hur tjockt och fint hår somhelst så det tar ett tag kan jag säga..
Hoppas balen var lika fantastisk som Emelie♥♥♥

Jag lägger upp bilder på Emelie senare idag eller imorgon!

Sen var det bara att börja städa hemma och packa som gällde. Klockan tickade på och jag kom inte i säng förns vid 23.45 och somnade kanske vid 01 och sen upp 04.45. Trött är bara förnamnet..

Från Victoria Secret fashion show...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0