Röda solar överallt..

Grannen Marie tittade ut genom dörren när jag precis kommit runt knuten med doggisarna och ropar, Linn det är röda solar överallt i tidningen! Marie visar baksidan på tidningen och JA det är röda solar veckan ut!!! Jag blir lycklig ända in i själen♥

Köpte lavendeltill landet, det är sååå vackert♥



Eftersom jag och Liw fick vänta en stund på bryggan innan vår räddning kom så lyxade vi till det lite..hihi =)




Äntligen kunde vi komma till landet med all god mat!



Sen var det dags att festa loss på midsommarafton..
Jag har lagt upp bilder förut från dessa dagar men dessa kort är från Liws kamera♥




Fiiina pappis♥



En båttur hann vi med♥








Myste på kvällen och drack champagne♥




Morgonen efter var det fullt ös igen med morgon gympa hahaha =)



Sen var det laga bil också...hihi




TACK fina Liw för en hysterisk midsommar helg, längesedan jag skrattat så mycket ♥♥♥


Tjing!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0