Semester veckan lider mot sitt slut...

Ja då har jag snart varit ledig i 11dagar :) Och jag längtar redan tills nästa ledighet, hihi. Jag fattar inte vart alla dagar och timmar tagit vägen..utav alla dessa dagar har jag och Johan spenderat enast 2st dagar till att bara vara på landet och INTE åka någonstans utan bara vara här och mysa. De första dagarna tog jag ut sem för att vara barnvakt åt mina sötisar Elli och Minos. Vi hade sååå himlans roligt ihop, hittade på massor med bus. De ska komma till oss i juli också, då hoppas jag på bättre väder så att man kan vara ute med båten lite mera och äta ute på altanen :)
Sen var vi på begravning, födelsedagskalas och en massa annat som var på vårat schema. Det blir lätt så när vi åker ner till nkpg och vi ska hinna med att hälsa på alla, vi glömmer lätt att ta vara på våran tid tillsammans.

Vi har grågås familjer på tomten här på landet som gärna vill vara på våran gräsmatta och i våran vik. Imorse var det 6st familjer med små söta bebisar♥ Ja dom är jättesöta och jag ÄLSKAR djur men tyvärr skiter dom sönder gräset. Så varje gång dom är på väg hit så får man springa ut och jaga bort dom. Förhoppningsvis så hittar dom någon annan trevlig plats att äta på..


Nästa vecka blir ju faktiskt ganska skön ändå. Jag jobbar tills på torsdag 14.00 sen är jag ledig över helgen! Tyvärr tackade min sötis lite för fort JA till att jobba i midsommar så han kommer inte först på lördag efm. Så det blir nog lite mys med familjen och sen med Mac och Maria på lördagen♥ Det blir nog bra ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0